Regulamin

Właścicielem sklepu T2 SHOP jest firma T2 Rafał Chomik ul. Młodych Patriotów 8/35 w Gliwicach, NIP: 6311934802, REGON: 243330054

OFERTA

- wszystkie oferowane przez nas produkty są nowe i objęte gwarancją producenta,

- podane na stronie ceny są wyrażone w polskich złotych (PLN) i zawierają podatek VAT (są cenami brutto)

- sklep dokłada wszelkich starań, by prezentowane na stronie zdjęcia, opisy i parametry techniczne oferowanych produktów były najbardziej jak to możliwe zgodne z rzeczywistością.

- przedstawione na stronie sklepu towaru nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 § 1w związku z art. 61 § 2 Kodeksu Cywilnego, a jedynie są zaproszeniem do składania ofert w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego, poprzez którą rozumie się wypełnienie przez Klienta formularza zamówienia.

ZAMÓWIENIA

- zamówienia można składać poprzez stronę sklepu 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu,

- zamówienie może być złożone zarówno z pominięciem tworzenia indywidualnego konta Klienta, jak i przez Klientów posiadających swoje własne konto w naszym sklepie. Utworzenie własnego konta niesie ze sobą wiele udogodnień – m.in. bieżąca Informacja o statusie zamówienia, dostęp do historii zamówień, brak konieczności wprowadzania danych osobowych przy składaniu zamówienia itp.

- warunkiem realizacji zamówienia jest wprowadzenie przez Klienta właściwych danych teleadresowych. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek niejasności skontaktujemy się niezwłocznie z Klientem, a w szczególnych przypadkach (brak kontaktu z Klientem) zastrzegamy sobie możliwość nie zrealizowania zamówienia. 

- po złożeniu zamówienia Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o przybliżonym terminie jego realizacji. Jego czas zwykle mieści się w zakresie 7 dni. Niektóre z zamówionych produktów mogą być chwilowo niedostępne i termin realizacji uzależniony jest od komplementacji wszystkich produktów z zamówienia.

- w przypadku gdy zamówiony towar jest niedostępny na miejscu i wymaga indywidualnego sprowadzenia Klient zostanie o tym niezwłocznie powiadomiony

- zastrzegamy sobie możliwość nie realizowania zamówień w dni ustawowo wolne od pracy oraz wyznaczenia innych dni podczas, których zamówienia nie będą realizowane – po uprzednim zamieszczeniu informacji na stronie internetowej

PŁATNOŚĆ

Każdy Klient dokonujący zakupu w naszym sklepie może wybrać interesującą i najbardziej wygodną dla niego formę płatności

- Zapłata za pobraniem – zakupu dokonuje się gotówkę u kuriera (lub na Poczcie) podczas odbioru przesyłki,

- Wpłata na konto – płatność dokonywana przez Klienta przelewem na konto bankowe sklepu na podstawie dokumentu (proforma). W Tym przypadku wysyłka realizowane jest dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. 

DOSTAWA

- wszystkie przesyłki realizowane są za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firm kurierskich,

- koszty transportu są każdorazowo naliczane i widoczne w formularzu zamówienia przed jego potwierdzeniem i wysłaniem w formie zamówienia. Zależą one w głównej mierze od wartości zamówienia, a w szczególnych przypadkach od ponadnormatywnych wymiarów przesyłki,

-towar przed wysłaniem pakowany jest w sposób minimalizujący jego uszkodzenie w czasie przesyłki. Jeśli podczas odbioru przesyłki stan opakowania zewnętrznego budzi jakiekolwiek zastrzeżenia i może świadczyć o uszkodzeniu zawartości Klient ma obowiązek w obecności kuriera otworzyć opakowanie i sprawdzić stan towaru. Jeśli jest uszkodzony - należy sporządzić z kurierem protokół szkody.

- na terenie Gliwic i okolic istnieje możliwość osobistego odbioru lub nawet dostawy towaru pod podany adres.

GWARANCJA

- każdy zakupiony w naszym sklepie towar posiada gwarancję producenta,

- podstawą gwarancji jest dostarczona przez producenta karta gwarancyjna lub dowód zakupu otrzymany wraz z towarem podczas zakupu,

- gwarancją nie są objęte wszelkie uszkodzenia mechaniczne spowodowane niewłaściwym, niedbałym lub niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem.

ZWROTY

Każdy Klient ma prawo bez podania przyczyny do odstąpienia od umowy w terminie 10 dni na mocy ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumenta oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (DzU Nr 22, poz. 271 z późniejszymi zmianami). Zwracany towar nie może nosić śladów użycia i musi posiadać oryginalne opakowanie w nienaruszonym stanie. Zwrot ceny produktu nastąpi w terminie do 14 dni od chwili jego otrzymania przelewem na wskazane konto. Koszty transportu związane ze zwrotem towarem nie będą zwracane. Nie przyjmujemy zwrotów przesyłek odesłanych nam za pobraniem. 

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Zgodnie z treścią ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 O Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926) wszystkie dane osobowe zebrane przez firmę wykorzystywane będą tylko na potrzeby realizacji zamówienia, obsługi posprzedażowej oraz w celach promocyjnych. Każdy zarejestrowany w sklepie Klient ma prawo wglądu do swoich danych oraz ich poprawiania. Dane osobowe naszych Klientów nie są udostępniane podmiotom trzecim, za wyjątkiem firm i instytucji pośredniczących w transakcjach płatniczych oraz firm dostarczających przesyłki.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

- korzystanie z serwisu www.ttwo.pl oraz złożenie w nim zamówienia oznacza akceptację Regulaminu

- we wszystkich sprawach nie omówionych w powyższym regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz innych ustaw. W odniesieniu do konsumentów również Ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. nr 22 poz 271 z późn. zm.) i Ustawy z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U. nr 141 poz. 1176)

 Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/